Nije dovoljno pustiti ideju da ode iz glave na ekran i kliknuti na “objavi”. Sada bi bilo najprikladnije raspisati se o povijesti marketinga i modelu AIDA. No tada riskiram da napuštate ovaj tekst i ne čitate ga do kraja. Možda bolje da krenem prečacom.
Što znači AIDA i koji je put kupca – najbolje prikazuje fotografija:
Priznajte, svima nama je tako. U trenutku kada se u proces kupnje uključi emocija, više ne razmišljamo glavom. Odnosno glava služi samo za dio da nas uvjeri još jače da baš to trebamo, jer je baš sad na akciji (kao da akcija neće biti i za mjesec dana, možda još i bolja :-)) U ovoj fazi je glavni cilj doći do stadija “call to action” – to je finale u kojem vi frazama poput: “Kupi odmah” “Posljednja prilika” i sl.
u kupcu budite brigu da ako ne klikne na vaš oglas više neće imati tu posebnu akciju koja traje samo danas. U toj fazi dok nosimo ružičaste naočale, ne vidimo više niti cijenu niti nedostatke. Samo tražimo način da dođemo do cilja – kupnja baš tog proizvoda koji je u nama potaknuo emociju.