fbpx
Instagram Reels

05.02.2022.

Kamera, svjetlo, AKCIJA – Instagram Reels!

Jesmo li svi savladali da je video sadržaj jedan od formata koji daje najbolje rezultate na društvenim mrežama? Jesmo. Slušate li preporuke i proizvodite video sadržaje? Vjerojatno ne. Još jedna važna stvar – ne treba vam posebna oprema za snimanje, dovoljan je mobitel i besplatna aplikacija za montiranje sadržaja.

U ovom blogu nabrojit ću nekoliko važnih stvari za uspjeh kroz video sadržaj (pogotovo Reels na Instagramu). Sadržaj koji možete kreirati na Instagram Reelsu je beskonačan. Ali evo par ideja, pa odaberite što je najbolje za vašu tvrtku.

Tutoriali

Vrlo popularna vrsta sadržaja, potiče korisnike na angažman jer svi volimo naučiti nešto novo. Imate neko znanje, podijelite ga s ostalima i oni će vas nagraditi.

Izazovi

Vrlo su popularni na TikToku, ali postoje i na Reelsu. Pretražite izazov koji pristaje vašem pbrandu i pridružite se trendu.

Prije/Poslije

Pokušajte razmisliti kako možete implementirati „prije/poslije“ kroz svoj brand.

Proizvod

Nemojte previše prodavati nego predstavljajte svoj proizvod i pronađite zaobilazan put do kupca. Aktivirajte njegovu potrebu i riješite njegov problem s vašim proizvodom.

Vrlo je važno da kreirate sadržaj prikladan za vašu ciljanu skupinu kako biste ispunili očekivanja iste.
 
5 sekundi

Možda i kraće. To je vrijeme u kojem korisnik odlučuje hoće li nastaviti gledati vaš video ili scrolla dalje. Važno je da prvih 5 sekundi bude zanimljivo i zainteresira korisnika.

Titlovi

Iako zvuči čudno, 85% ljudi gleda video sadržaj s isključenim zvukom. Zato su važni titlovi kako bi držali njihovu pažnju.

Naslovnica

Ne zaboravite urediti cover (naslovnica) videa. Nije uvijek ona prva scena najbolja, izaberite neku najjaču scenu i neka ona bude cover vašeg videa.

Hashtagovi

Dobri hashtagovi su vaše oružje kada je riječ o širenju vašeg videa na Instagram Reelsu. Potražite trendove, kreirajte hashtagove za riječi koje su povezane s vašim brandom i sadržaj će sam pronaći put do vaših korisnika. Vi samo sjedite i gledate doseg, broj klikova, a na kraju i aktivnu kupnju vaših korisnika.

Važna stvar za ponoviti: ništa ne dolazi preko noći, tako da zasigurno nećete imati 5 kupnji zbog jednog videa koji ste postavili 😉

Plan B:

U situaciji kada ne želite snimati sami sebe ili nemate ideje, uvijek postoji način kako proizvesti video sadržaj iz npr. fotografija. Montaža čini čuda i pretvara i statične sadržaje u dinamične. Naravno da je bolja opcija snimanje, no za svaki slučaj neka stoji i PLAN B (samo krenite s tim Reelsima, daju puno bolje rezultate od običnih objava) Evo linka ako trebate pomoć oko objavljivanja Instagram Reels help

Martina
(Bear in mind that I’m just one message away 😉)