Danas svi žele biti online jer je to „in“ ili hrv. u trendu. Prije nekoliko godina, samo ozbiljne kompanije su imale marketinške strategije. A danas, svi žele biti dio digitalnog svijeta i pričaju o marketingu.
Zamislimo vlasnika tvrtke koji je dosad koristio samo telefon i e-mail. Zar zaista od njega očekujemo da zna što su Facebook Ads, SEO, Google pozicioniranje, My Business i mnoštvo ostalih pojmova? A taj isti vlasnik zaista želi biti u trendu. Ali nema vremena.
Preveliki trošak mu je zapošljavati osobu za marketing i iako zna da mora biti prisutan, zbog troškova odustaje i odlučuje „krpati“ društvene mreže – kao i dosada.
No zato postoji pojam “outsourcing” koji pokriva da svoje mjesečne troškove za eventualnog novog zaposlenika prebacite u pomoć oko digitalnog marketinga.
Pojednostavljeno, većina nas bi željela kod kuće svaki dan peći kruh. Ali nemamo vremena. I zato imamo pekarnicu koja je naš tzv. outsourcing 😉
Martina
(Bear in mind that I’m just one message away 😉)