Brand nije logotip. Niti font. Niti vaša knjiga standarda.
Brand nije ono što vi kažete da je, nego ono što drugi kažu da je – ako razumijete što time mislim 🙂.
Brand je dobar osjećaj o proizvodu i usluzi…da, opet ista priča. – OSJEĆAJ.
Kupujete televizor i na tržištu je veliki broj raznih brandova, ponuda, cijena, akcija…sto čuda.
I vi kupujete baš TAJ.
Zašto? Zbog povjerenja koje vam ulijeva taj brand. I zbog strategije koju niste niti primjetili, a odrađena je vrhunski.
Naš mozak je stvoren da primjećuje ono što je drugačije. Potrudite se biti drugačiji od drugih. Na neki svoj način.
Kod stvaranja branda uvijek je bitno čuvati povjerenje kupaca.
Kako to često kažu marketingaši: ako vaš brand izgleda kao patka, a pliva kao pas – izgubit ćete povjerenje. A kada ga jednom izgubite, nepovratno je.
Inspiracija za ovaj post je došla slučajno. Često se brandiranje podcjenjuje i čujem zaključke da je izrada strategije je samo “nepotrebno piskaranje”.
Nije dovoljno imati samo cilj, potrebno je razraditi korake do tog cilja. A to je proces koji traje i ne može se nikako odraditi za mjesec dana. Kada bi se moglo, svi brandovi bi bili TOP i ne bi postojala konkurencija.
Razmislite o svojem brandu. Odgovorite si na pitanje gdje ste sada i kamo idete dalje 😎?
Ako znate odgovor, već ste na pola puta.
Martina
(Bear in mind that I’m just one message away 😉)