fbpx

Content marketing

 

Content marketing (hrv. sadržajni marketing) je poseban dio marketinga kojem se posljednjih godina pridodaje velika pažnja. To je vrlo važno područje koje pomaže vašem proizvodu da se pozicionira na tržištu. Brojke koje govore tome u prilog je da 70% velikih tvrtki ulaže značajna sredstva u taj segment, a 78% njih ima formirane odjele koji se bave isključivo contentom.

Zašto mi treba content?

Content marketing pretvara slučajnu publiku u kupce. Važno je stalno biti prisutan sa sadržajem i neprestano raditi na zanimljivim objavama. Kupci se ne privlače samo promocijama i plaćenim oglasima, nego zanimljivim sadržajem. Onim sadržajem koji njih zanima.

Jedan životni primjer – zamislimo čovjeka koji je početnik u skijanju. Pretražuje Google, traži informacije koje skije su najbolje za početnike. Nailazi na tekst o brandovima skija s preporukamama i recenzijama. Naravno, kako to i inače bude online, odmah iskaču i reklame s linkovima za webshop. Slučajni prolaznik odjednom zastaje kod “online izloga” i postaje naš potencijalni kupac. Sadržaj će odlučiti hoće li ostati potencijalan ili postati onaj pravi.

content is king, online marketing, google-1132257.jpg content marketing

Kupac traži nas, a ne mi njega

Za razliku od tradicionalnog marketinga, kroz content marketing kupac traži proizvod sam. I on će pronaći nas ukoliko imamo dovoljno njemu važnog sadržaja.

Važno je napomenuti da je u slučaju content-marketinga bitna kvaliteta, a ne kvantiteta. Radom na content marketingu ne postižu se instant rezultati nego je to dugoročno ulaganje u imidž tvrtke ili branda.