Ljudi olako shvaćaju marketing i oglašavanje.
Slučajno sam naišla na ovu fotku u pauzi od posla, učenja, istraživanja i naravno svih privatnih obaveza…i baš mi je sjela na prvu. Ne odnosi se samo na oglašavanje ako pogledamo iz šireg kuta.
I navela me na razmišljanje koliko ljudi ustvari olako shvaćaju marketing.
I ne shvaćaju činjenicu – da bi napisao copy za klijenta (objavu, story) moraš poznavati materiju. Naučiti, istražiti, vidjeti što radi konkurencija. I onda shvatim da u slobodno vrijeme istražujem i učim o programskim rješenjima jer mi je klijent programer, s druge strane istražujem vrste crijepa za krovove, pa malo prehrambene industrije, onda se bacim na proučavanje trendova za događaje u kafićima…
I putem naučiš puno zanimljivih stvari, sretneš divne nove ljude – pod “sretneš” mislim na online u većini slučajeva danas.
Jedna sam od onih kojima nije bad poslati poruku nekoj faci u velikoj korporaciji bio on CEO, Board Member ili nešto treće. Ako trebam pomoć ili savjet – tražim ga.
Što je najgore što mi se može dogoditi? Da mi ne odgovori. Strašno, zar ne 🤣?
A najbolje? Da se povežem s ljudima koji znaju više od mene 🤗
Zato kopajte, sadite i njegujte nova poznanstva. Tražite rješenja i ne dozvolite da vas rutina ponese. Kada započnete osjećati da padate – da je motivacija na “low”, uhvatite se za nekog inspirativnog – potražite savjet i sigurno će se otvoriti neka nova kutijica s idejama.
Ako ste izgubili jednog klijenta, tražite zamjenu – sjetite se samo da je sve stvar statistike. Kontaktirajte svaki dan 5 potencijalnih klijenata i radite to SVAKI dan. To je rudarenje malim brojkama, no kada se zbroje na bazi mjeseca govorimo o 100 novih kontakta. Zaista mislite da od tih 100 barem 5 neće reagirati? Možda ne odmah, ali imat će vas i vaš proizvod na umu ako ste ga dobro predstavili.
📝I tu nastupa samodisciplina…ali o njoj nekom drugom prilikom jer je blog postao predug pa ću ga tu i završiti 👋🏼
Tu sam ako trebate dodatne informacije.
Martina
(Bear in mind that I’m just one message away 😉)