💥Svi ponekad zapnemo u rutini i čudimo se zašto posao ne ide bolje. Ako stvari radite uvijek na isti način, imat ćete i isti rezultat.
Promijenite svoju poslovnu rutinu, pogledajte stvari iz druge perspektive i brzo ćete osjetiti promjenu.
👣 Kada stojite ili „cupkate“, ne idete nikuda. A napravite li samo pola koraka unaprijed (čak ne trebate niti cijeli) polako se pomičete prema cilju.
Inspiracija za post je prošlotjedni razgovor s vlasnicom jedne manje tvrtke koja se žalila da nikako ne može vratiti rezultate na razinu prije pandemije.
Zaključile smo da radi sve isto, ali rezultati ne dolaze. Tu je i problem – radi sve isto, a prošle su gotovo dvije godine. Ništa nije isto i treba se prilagođavati.
😍 Nakon našeg razgovora, kaže, zasukala je rukave i napravila nešto što dosad nije radila jer joj je posao išao sam od sebe. Savjet koji ju je pokrenuo je moja rečenica da čak i u trenucima kada posao ide sam od sebe, smatrate da ne trebate reklamu jer je sve super ružičasto – morate uvijek imati vremena za pronaći novog klijenta.
Zašto?
✅Prvo, radite sami sebi backup plan za vrijeme kada više neće biti ružičasto
✅Drugo, otvarate sami sebi nove vidike – ponovno ste na tržištu i borite se.
😎 Ako radite stalno s istim klijentima, iste poslove, upadate u simpatičnu uljuljanu rutinu gdje kreativnost i borba nisu na onoj razini kakvoj bi trebali biti.
Imate stabilnost, ambicija pada, a s njom i inovativnost. Kada se borite i dokazujete klijentu – inovativnost cvate jer želite biti drugačiji od konkurencije!
💎 I tu stiže prava inspiracija koja se širi i na vaše stalne klijente s kojima trebate njegovati taj uljuljani odnos, ali ne zaboraviti da i oni trebaju osvježenje.
Tržište se jako brzo mijenja i ne pratite li trendove ostajete na razini tvrtke koja razmišlja o tome treba li otvoriti stranice na društvenim mrežama, a svi drugi već godinama ubiru rezultate istih.
Ne razmišljajte previše i prilagodite se odmah. Potrošit ćete vrijeme i energiju, ali naučit ćete kako biti drugačiji od konkurencije.
Za početak pokušajte s priloženim prikazom – prođite po koracima i razmislite što i kako objavljujete na društvenim mrežama 😉.