15.12.2021.
Rutina – u poslu
💥Svi ponekad zapnemo u rutini i čudimo se zašto posao ne ide bolje. Ako stvari radite uvijek na isti način, imat ćete i isti rezultat. Promijenite svoju poslovnu rutinu, pogledajte stvari iz druge perspektive i brzo ćete osjetiti promjenu. 👣 Kada stojite ili „cupkate“, ne idete nikuda. A napravite li samo pola koraka unaprijed (čak ne trebate niti cijeli) polako se pomičete prema cilju. Inspiracija za post je prošlotjedni razgovor s vlasnicom jedne manje tvrtke koja se žalila da nikako ne može vratiti rezultate na razinu prije pandemije. Zaključile smo da radi sve isto, ali rezultati ne dolaze. Tu je i problem – radi sve isto, a prošle su gotovo dvije godine. Ništa nije isto i treba se prilagođavati. 😍 Nakon našeg razgovora, kaže, zasukala je rukave i napravila nešto što dosad nije radila jer joj je posao išao sam od sebe. Savjet koji ju je pokrenuo je moja rečenica da čak i u trenucima kada posao ide sam od sebe, smatrate da ne trebate reklamu jer je sve super ružičasto – morate uvijek imati vremena za pronaći novog klijenta. Zašto? ✅Prvo, radite sami sebi backup plan za vrijeme kada više neće biti ružičasto✅Drugo, otvarate sami sebi nove vidike – ponovno ste na tržištu i borite se. 😎 Ako radite stalno s istim klijentima, iste poslove, upadate u simpatičnu uljuljanu rutinu gdje kreativnost i borba nisu na onoj razini kakvoj bi trebali biti. Imate stabilnost, ambicija pada, a s njom i inovativnost. Kada se borite i dokazujete klijentu – inovativnost cvate jer želite biti drugačiji od konkurencije! 💎 I tu stiže prava inspiracija koja se širi i na vaše stalne klijente s kojima trebate njegovati taj uljuljani odnos, ali ne zaboraviti da i oni trebaju osvježenje. Tržište se jako brzo mijenja i ne pratite li trendove ostajete na razini tvrtke koja razmišlja o tome treba li otvoriti stranice na društvenim mrežama, a svi drugi već godinama ubiru rezultate istih. Ne razmišljajte previše i prilagodite se odmah. Potrošit ćete vrijeme i energiju, ali naučit ćete kako biti drugačiji od konkurencije. Za početak pokušajte s priloženim prikazom – prođite po koracima i razmislite što i kako objavljujete na društvenim mrežama 😉. Martina(Bear in mind that I’m just one message away 😉)
NE ZNAM TO SAM/A – ŽELIM POMOĆ
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.