fbpx

Što točno radim?

Često pitanje hrabrih, jer se oni manje hrabri ne usude pitati da ne ispadnu “neznalice” jer, kao svi bi trebali znati sve o društvenim mrežama danas. I sramota je ako ne znaš što je “reach” ili “igtv” i sl. pojmovi. Naravno da nije sramota. I svakako pitajte sve što vas zanima.

Kao da bih ja trebala znati kako se zove neki alat od električara – ne znam. Niti me zanima, niti želim znati 😉 Bitno je da riješi situaciju sa strujom koju u tom trenutku imam.

Izdvojit ću brzinski ono što najviše klijenti traže od usluga.
Evo što radim:
– vodim društvene mreže za klijente / npr. tvrtka nema osobu zaduženu za marketing ili ima pa se ta osoba bavi samo tradicionalnim marketingom, a ne i digitalnim. Ukratko, ne stignu se baviti pisanjem tekstova, kreiranjem objava i sl. i dogovorimo suradnju da im mjesec, dva, šest ili koliko već brinem o njihovom Facebooku, Instagramu, LinkedIn-u itd… Što znači brinem? Ovisno o dogovoru i Ugovoru naravno. Netko želi imati kontrolu nad računom i sam objavljivati, drugi pak neće ni čuti i sve prepuštaju u ruke nekom drugom, poneki čak ne traže ni autorizaciju. Sve je stvar dogovora i povjerenja 😉

– izrada dinamičnih objava jednokratno (poput objave u nastavku) / tvrtka već ima osobu/agenciju koja mu brine o društvenim mrežama, no ponekad žele osvježiti svoju stranicu drugačijim objavama. Dogovorimo vizuale i stiže osvježenje 😉 Vizuali se šalju mailom i nitko ne ulazi u profile, nego klijent sam uploada i radi dalje s njima što želi

– copywriting / da, zvuči fancy 😉 Ponovno ona ista tvrtka gore spomenuta, ima dizajnera za svoju web stranicu i dizajner ih traži tekst. I tu dolazi do zastoja. Nemaju vremena niti inspiracije pisati sadržaj, opise proizvoda i sl. I tako dogovorimo jednokratnu suradnju i finaliziramo taj web site koji najčešće stoji zbog nedostatka sadržaja 😉 I tekst napišem ja nakon istraživanja teme i detaljnog informiranja

– dobivam dosta upita za konzultacije, tražite me da vam pregledam profile, stranice, savjetujem marketinški smjer što i kako da bolje odrađujete i taj posao odrađujemo ili satu ili po stranicama, također sve po dogovoru. Vidim da je nova praksa dopisivanje (sve je manja usmena komunikacija) i moram priznati da ipak funkcionira dobro, COVID nas je naučio na svašta 😉 Odemo na chat, poruku i pitate me što vas zanima, a ja vam savjetujem što trebate odraditi da bi bili bolji 😉

Post je poduži, ima još sitnica razno raznih, no ovo je nešto što trenutno najviše tražite.

Vjerujem da je sada jasnije i da ste dobili odgovor na svoje pitanje kako to sve skupa funkcionira behind the scenes 😉

Ako imate kakvo pitanje, nemojte se ustručavati pisati mi 😉
(i…namjerno imam toliko istih smajlića, drago mi je da ste primjetili)

Martina

(Bear in mind that I’m just one message away 😉)