Svjetlo, kamera, AKCIJA!
Jesmo li svi savladali da je video sadržaj jedan od formata koji daje najbolje rezultate na društvenim mrežama? Jesmo. Slušate li preporuke i proizvodite video sadržaje? Vjerojatno ne..
Rutina
Svi ponekad zapnemo u rutini i čudimo se zašto posao ne ide bolje. Ako stvari radite uvijek na isti način, imat ćete i isti rezultat…
TikTok
I ptice na grani pjevaju o TikToku…a vi još niste pokušali?
Evo mojeg iskustva pa procjenite isplati li se.
Oglašavanje
Ljudi često shvaćaju olako marketing, a posebno oglašavanje – pogotovo ako nisu “doma” u tom području i ne razumiju ga pretjerano. Poznato?
Što točno radim?
Često pitanje hrabrih, jer se oni manje hrabri ne usude pitati da ne ispadnu “neznalice” jer, kao svi bi trebali znati sve o društvenim mrežama danas. Hm..
Ali..kako prebaciti tvrtku online?
Znate što želite ali ne znate kako to napraviti. Pročitajte vodič koji vam možda pomogne u koracima.
Njegovo veličanstvo – organski doseg
Redovito objavljujete na društvenim mrežama, a klikova i lajkova je sve manje? Pročitajte kako to promijeniti…
Kako napisati objavu?
Upoznajte AIDU i neka vašeg kupca vodi kroz lijevak. Onaj koji stigne do kraja je vaš 😉 A kako napisati objavu, ponovno će pomoći AIDA…
Online je “in”
Danas svi žele biti online jer je to „in“ ili hrv. u trendu. Prije nekoliko godina, samo ozbiljne kompanije su imale marketinške strategije. A danas, svi žele biti dio digitalnog svijeta i pričaju o marketingu. Zamislimo vlasnika tvrtke koji je dosad koristio samo telefon i e-mail…
Zašto trebate društvene mreže?
Vlasnik ste ili zaposlenik manje ili srednje tvrtke i zanima vas digitalni marketing? Prva stvar koja vam se vrti po glavi, dok tražite svoje online mjesto je – novac. Kako sa minimalnim budgetom napraviti nešto. Razumijem jer sam sve to već prošla…
Živite li od divljenja ili prodaje?
Savjetujem vam da izujete svoje cipele, obujete tuđe, da ne prodajete i da vežete kupce 🙂 Zvuči čudno, znam..
Content marketing
70% velikih tvrtki ulaže značajna sredstva u taj segment, a 78% njih ima formirane odjele koji se bave isključivo contentom. Navedene brojke govore o važnosti content marketinga. Kvalitetan sadržaj je najbolji mogući prodajni alat na svijetu..
Statistike – Facebook, Instagram, Youtube
2,5 milijuna korisnika u Hrvatskoj trenutno koristi Facebook, koji je u 2020. godini bio vodeća društvena mreža s udjelom od 83% posjeta svih društvenih mreža…